شناسه خبر : 105422
یکشنبه 21 آبان 1402 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از همسران جانبازان دوپا قطع کشور/تصاویر

 فاش نیوز - مراسم تجلیل از همسران جانبازان دوپا قطع کشور با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

دومین همایش تجلیل از همسران جانبازان برگزار شد

دومین همایش تجلیل از همسران جانبازان با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی و گردشکری ایثار کوثر البرز (ایثار) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین همایش تجلیل از همسران جانبازان با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران  در مجتمع فرهنگی و گردشکری ایثار کوثر البرز (ایثار) برگزار شد.

 حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خیرمقدم به جانبازان و همسران آنها در این همایش، گفت: یاد همه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مظلوم فلسطین را گرامی می‌داریم و امیدواریم که رژیم اشغالگر صهیونیست از ریشه نابود شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر لزوم سلامت روحی و روانی در انسان‌ها گفت: سلامت روحی، معنوی و اخلاقی در سلامت جسمی افراد تاثیرگذار است، لذا باید مراقبت شود که درون انسان‌ها دچار بیماری نشود، مهم‌ترین عامل سلامت روحی در انسان‌ها موضوع ایمان است تا از طریق ایمان به توان‌مندی دست پیدا کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم تصریح کرد: سلامت روحی و معنوی افراد به میزان ایمان و باور آنها تقویت می‌شود، در 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم رزمندگان به دلیل باور و ایمان‌شان در شب عملیات‌ها حضور داشتند برای همین باید این باورمندی تقویت شود.  
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و اینکه جهان پیرامون باید به دقت مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: میزان آگاهی و خرد نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه شود و هرچقدر آگاهی و خرد توسعه پیدا کند سلامت روحی و معنوی افراد نیز توسعه می‌یابد. 

حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسوی‌مقدم با اشاره به مفهوم جهاد گفت: کسی که در راه خانواده تلاش می‌کند مثل این است که در راه خدا جهاد کرده و این تلاش‌ها نشان می‌دهد از درون به سلامت رسیده است.

رحمت‌الله حافظی، مدیرعامل شرکت متد نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به جانبازان و یادگاران 8 سال دفاع مقدس، گفت: گروه درمانی و تفریح‌ درمانی دو موضوع مهمی است که سبب ارتقاء کیفیت زندگی جانبازان می‌شود و برای همین اردوی سه روزه برای جانبازان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت متد با اشاره به تاسیس این شرکت در سال 1372 خاطرنشان کرد: ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تبدیل این شرکت به سازمان سلامت کوثر تاکید دارند تا به ‌شایستگی به جامعه‌ هدف خدمات‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید

حافظی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شرکت متد پرداخت و گفت: برخی از جانبازان کانادین به همراه خانواده‌هایشان در اردوی سه روزه در  مجتمع فرهنگی ایثار حضور دارند، امیدواریم با هم‌افزایی  انجمن‌ها مشکلات مغفول‌مانده جانبازان نیز مرتفع شود. 

حشمت‌الله روستا، رئیس انجمن جانبازان کانادین با اشاره به جایگاه همسران جانبازان در نگهداری آنها، از برگزار کنندگان این همایش تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این همایش نیز از همسران جانبازان با حضور، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ناصر فخاری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
تصاویر: سایت ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi